Φέρνοντας τη φαντασία, τη δημιουργικότητα, το χιούμορ και τη συνεργασία στη δουλειά μας με τα παιδιά, τις οικογένειες τους και τα σχολεία
με την ψυχοθεραπεύτρια, επόπτρια και εκπαιδεύτρια JANE HUTTON του Κέντρου DULWICH Αφηγηματικής Θεραπείας (Αδελαΐδα, Αυστραλία)
Η Jane Hutton είναι κοινωνική λειτουργός, οικογενειακή θεραπεύτρια και αφηγηματική θεραπεύτρια. Έχει πολύχρονη θεραπευτική και εκπαιδευτική εμπειρία.
Έχει διδάξει σε προγράμματα εκπαίδευσης για υπηρεσίες ψυχικής υγείας της Αυστραλίας και είναι μέλος του εκπαιδευτικού προσωπικού του Dulwich Centre Αφηγηματικής Θεραπείας, του επιστημονικού κέντρου που έχει εισηγηθεί την Αφηγηματική Θεραπεία.
Ακόμη έχει συμβάλει στο σχεδιασμό μεταπτυχιακών προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Κοινωνικής Εργασίας σε Πανεπιστήμια της Αυστραλίας και έχει διδάξει σε αυτά (Christian Heritage College, University of Queensland, QUT Carseldine).
Ανοιχτή στο κοινό διάλεξη: Παρασκευή 7 Μαΐου 2010, 7.00 μ.μ.- 9.30 μ.μ.
Αμφιθέατρο Τοπογράφων, Πολυτεχνείο, Θεσσαλονίκη
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο: Σαββατοκύριακο 8-9 Μαΐου 2010
Κτίριο Τοπογράφων, Θεσσαλονίκη
Σάββατο: 11.00 π.μ. – 7.00 μ.μ.
Κυριακή 10.00 π.μ. -5.00 μ.μ.
Για την ανοιχτή διάλεξη της Παρασκευής:
Μία εισαγωγή για το πώς μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει τις αφηγηματικές ιδέες με τα παιδιά. Μάθετε πως η φαντασία, οι ιστορίες, η τέχνη, το χιούμορ, το θέατρο, το τραγούδι και άλλοι δημιουργικοί τρόποι μπορούν να ενσωματωθούν στις αφηγηματικές συζητήσεις με νέους ανθρώπους σε μια ποικιλία πλαισίων.
Ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο η αφηγηματική θεραπεία χρησιμοποιεί τη γλώσσα για να ανασύρει αξίες, ελπίδες και όνειρα προσφέρει ελπίδα και δυνατότητα εκεί όπου τα προβλήματα είναι καταπιεστικά.
Για το σεμινάριο του Σαββατοκύριακου:
Θα θέλατε να εμπνέετε τα παιδιά και τους εφήβους ώστε να προσμένουν με ενθουσιασμό τις συνεδρίες μαζί σας;
Οι αφηγηματικές προσεγγίσεις στη θεραπεία, τη δουλειά με ομάδες και την κοινοτική εργασία ανοίγουν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες δυνατότητες για τη δουλειά με τα παιδιά. Συμμετέχετε μαζί με την Jane Hutton σε μία εξερεύνηση για το πώς οι χάρτες της αφηγηματικής θεραπείας εφαρμόζονται στη δουλειά με νέους ανθρώπους και με αυτούς που νοιάζονται για αυτούς σε σχέση με μια ποικιλία θεμάτων όπως η ανησυχία, ο θυμός, ο σχολικός εκφοβισμός και άλλα.
Αυτό το εργαστήριο θα δώσει στους /στις συμμετέχοντες /ουσες την ευκαιρία να ακούσουν ιστορίες από τέτοιες δουλειές, να δουν τα κείμενα και τα παραδείγματα από τις θεραπευτικές «καταγραφές» των παιδιών και να κάνουν πρακτική και να ανααστοχαστούν πάνω στις ιδέες που θα παρουσιαστούν.
Μάθετε πώς να εμπνέετε τα παιδιά και τους ενηλίκους στο να συνεργάζονται για να επιλύουν προβλήματα, για να φέρνουν τις επιδεξιότητές τους, τις γνώσεις τους, το χιούμορ τους, τη φαντασία τους, τις ελπίδες τους και τα όνειρά τους στη διαδικασία ξεπεράσματος δυσκολιών και δημιουργίας ζωών που τις προτιμούν.
Το σεμινάριο θα περιλαμβάνει ανάμεσα στα άλλα πολλά παραδείγματα από τη δουλειά με παιδιά και εφήβους και βιωματικές ασκήσεις
Στο σεμινάριο θα υπάρχει μετάφραση στα ελληνικά.(παρακαλούμε ενημερώστε μας έγκαιρα για τις ανάγκες μετάφρασης που έχετε ώστε να φροντίσουμε να υπάρχει άνθρωπος που θα κάνει παράλληλη μετάφραση για εσάς)
Θα δοθεί στους συμμετέχοντες βεβαίωση από το Κέντρο Dulwich Αφηγηματικής Θεραπείας της Αυστραλίας.
Πληροφορίες για το σεμινάριο: Αδάμ Χαρβάτης, Ψυχολόγος MSc, PhD
Τηλ. 6974-361096, fax 2371021916. adamharvatis@gmail.com
Εγγραφή μέχρι Παρασκευή 30 Απριλίου;
180 € (για επαγγελματίες)
130 € (για φοιτητές/τριες)
Εγγραφή μετά την Παρασκευή 30 Απριλίου:
200 € (για επαγγελματίες)
150 € (για φοιτητές/τριες)
Παρακαλούμε μετά την πληρωμή στην τράπεζα αποστείλατε στο παραπάνω fax ή e-mail αίτηση με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, επάγγελμα, φορέα από τον οποίο προέρχεστε – εφόσον δεν είστε ιδιώτης- καθώς και διεύθυνση, ΠΟΛΗ, τηλέφωνο και e-mail) καθώς και ένα αντίγραφο του καταθετηρίου
Αριθμ. Λογαρ. Τράπεζας:
EUR 5276-041172-065 Τράπεζα Πειραιώς
*SOS. Παρακαλούμε αναγράψτε στο καταθετήριο το όνομά σας
Discover more from Γιώργος Κεσίσογλου (PhD)
Subscribe to get the latest posts sent to your email.